A szervezeti és működési szabályzat, a házirend és a pedagógiai program
Pedagógiai program:
Intézményi munkaterv:
Intézményi munkaterv 2024-2025
Szervezeti és működési szabályzat:
Házirend:
Felvételi lehetőségről szóló tájékoztató:
Az iskolába jelentkező tanulók felvételének és átvételének elvei
A beiratkozásra meghatározott idő, a fenntartó által engedélyezett osztályok, csoportok száma:
A beiratkozásra meghatározott idő a 2025-2026 tanévre:
2025. április 10-11. (32/2024. (VIII.8.) BM rendelet a 2024-2025. tanév rendjéről 8.§.
Engedélyezett osztályok száma: 26
A fenntartó nevelési-oktatási intézmény munkájával összefüggő értékelésének nyilvános megállapításai és ideje, a köznevelési alapfeladattal kapcsolatos – nyilvános megállapításokat tartalmazó – vizsgálatok, ellenőrzések felsorolását, ideje, az Állami Számvevőszék ellenőrzéseinek nyilvános megállapításai, egyéb ellenőrzések, vizsgálatok nyilvános megállapításai:
A Budapest XVII. Kerületi Kossuth Lajos Általános Iskola vonatkozásában a pontban jelzett ellenőrzések, vizsgálatok nem történtek.
A nevelési-oktatási intézmény nyitva tartásának rendje, éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai:
Intézményünk nyitvatartási rendje:
Az iskola épülete szorgalmi időben hétfőtől péntekig reggel 7:00 órától délután 18:00 óráig tart nyitva. Az iskola igazgatójával történt előzetes egyeztetés alapján az épület ettől eltérő időpontban, illetve szombaton és vasárnap is nyitva tartható.
Éves munkaterv alapján a nevelési évben, tanévben tervezett jelentősebb rendezvények, események időpontjai:
A pedagógiai-szakmai ellenőrzés megállapításai, a személyes adatok védelmére vonatkozó jogszabályok megtartásával:
A Budapest XVII.Kerületi Kossuth Lajos Általános Iskola vonatkozásában 2015 decembere és 2020 februárja között a következő pedagógiai-szakmai (tanfelügyeleti) ellenőrzések kerültek megvalósításra:
6 fő pedagógus
1 fő intézményvezető
1 teljes körű intézményi tanfelügyeleti ellenőrzés
A pedagógiai-szakmai ellenőrzések főbb megállapításai az alábbiak voltak:
- A látogatásba bevont pedagógusok esetében a pedagóguskompetenciák, illetve a csatlakozó indikátorok vonatkozásában az eredmények valamennyi esetben megfelelőek
- fejlesztendő területek: a pályázatírói tevékenység erősítése, a pedagógiai-szakmai dokumentáció erősítése, aktualizálása, az Oktatási Hivatal releváns informatikai felületének folyamatos nyomon követése, az online magvalósuló szakmai közösségek munkájába való bekapcsolódás lehetőségének kihasználása.
A betöltött munkakörök alapján a pedagógusok iskolai végzettsége és szakképzettsége:
Az intézmény pedagógusainak végzettsége, és szakképzettsége
A betöltött munkakörök alapján a nevelő és oktató munkát segítők száma, iskolai végzettsége és szakképzettsége:
A nevelő és oktató munkát segítők iskolai végzettsége és szakképzettsége
Az országos mérés-értékelés évenkénti eredményei:
Az országos mérés-értékelés évenkénti eredményei
A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok:
A tanulók le- és kimaradásával, évfolyamismétlésével kapcsolatos adatok
A tanórán kívüli egyéb foglalkozások igénybevételének lehetőségei:
A különféle szakkörök működése a tanulók egyéni képességeinek fejlesztését szolgálja. A szakkörök jellegüket tekintve lehetnek művésziek, technikaiak, szaktárgyiak, de szerveződhetnek valamilyen közös érdeklődési kör, hobbi alapján is. A szakkörök indításáról – felmerülő igények és az iskola lehetőségeinek figyelembe vételével – minden tanév elején az iskola nevelőtestülete dönt. Szakkörvezetését – az iskola igazgatójának megbízása alapján – olyan felnőtt is elláthatja, aki nem az iskola dolgozója.
A hétvégi házi feladatok és az iskolai dolgozatok szabályai:
Egy tanítási napon az osztályközösség csak két témazáró dolgozatot írhat, melynek időpontját a szaktanár legalább 3 nappal előtte bejegyzi az osztálynaplóba. Minden írásbeli munka eredményét 2 héten belül ismertetni kell a tanulókkal.
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei, a tanulmányok alatti vizsgák tervezett ideje:
Az osztályozó vizsga tantárgyankénti, évfolyamonkénti követelményei
Az iskolai osztályok száma, és az egyes osztályokban tanulók létszáma: